Soukromé

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Počet článků 2 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 758

Holka z davu, čestných mravů, s trochou rebelie, co ví, jak se žije....
Nejsem o nic víc speciálnější než každý další člověk na téhle planetě. Moje krev je stejně červená, ráno to na záchod potřebuju stihnout jako každý z vás, vím, co je to smát se, plakat, radovat se, strachovat se. Vím, co je to upadnout a umět se zase postavit. Mám svoje záliby (hlavně hudba) a stejně tak mám věci, co mi vadí (hlavně lidská nabubřelost a totální absence skromnosti a bázně). Nejsem věřící ve smyslu světových náboženství, ale věřím na všudypřítomnou "vyšší" sílu, které jsme součástí a taky věřím, že by na tomhle světě mohlo být líp, kdyby lidi začali trochu přemýšlet a kdyby si každý z nás uchoval kousek dítěte, kterým jednou byl. Baví me diskutovat a filosofovat a řešit neřešitelné, bavit se o věcech, kterým nerozumím a získávat informace. Baví mě se vyvíjet. Baví mě sledovat hokej, za to fotbal mě nudí. Baví mě žít, i když je to občas hodně náročný a jak se říká "na palici".